Klik na + nebo titulek otevře nápovědu
1. Chci publikovat, spolupracovat
Jeden krok, tři možnosti. Přihlášení (boční panel Memy4Mail nebo stránka Newsletter) platného emailu (pomocí kterého si přejete komunikovat s webem).
1.) Odběr novinek:
jan@seznam.cz
2.) Vyjádření zájmu o možnost publikovat (použij prefix pub_):
pub_jan@seznam.cz
3.) Vyjádření zájmu (podmínkou je publikace) o přístup do členské sekce (použij prefix club_):
club_jan@seznam.cz
1.) Odběr novinek:
jan@seznam.cz
2.) Vyjádření zájmu o možnost publikovat (použij prefix pub_):
pub_jan@seznam.cz
3.) Vyjádření zájmu (podmínkou je publikace) o přístup do členské sekce (použij prefix club_):
club_jan@seznam.cz
3. Jak „to“ celé vzniklo?
Cestou kolem analytické metafyziky, pod tíhou astrálních zážitků, školení, laskavé ochrany, mentální záštity a působení ve společnosti CZECH INN HOTELS. Zejména pak s poukazem na propastný rozdíl mezi tím co je prezentováno a tím co se skutečně může dít.
4. Kdo je Jára?
Punkové alter ego běžného, úpřimného a čestného týpka. Který čas od času, jako každý normální člověk rád sejme bábu na přechodu nebo s úsměvem skořápkáře někoho doběhne.
5. Ochrana soukromí
Jára má humor rád, no z podstaty své profese rád účtuje, i nevyžádané položky. Vyšší ochranu soukromí poskytuje ZeroTier, Wireguard, Telegram, Torbrowser, Xbrowser a další..
6. Obsah, gramatika a další
Web z podstaty věci, zaměření či původu inspirace (v životních postojích hlavních hrdinů) obsahuje argot, neformální vyjadřování, dialekt, zkomoleniny, hovorové tvary a místy i pravopisní chyby. Podporu a korekce zajišťuje tichý společník webu AK Sedláček, Vaca & spol.
7. Vyloučení odpovědnosti
K ničemu se ani my vás. Web nepoužívá cookies, neshromažďuje fingerprint ani jiné ID.
Intro

Pokud jste unešeni projekcí, že jste zápaďáci pak vězte, že Járovi boty možná. Už je to tady, už je to tady skandovala Helena v celovečerní sedlácké gangsterce dvacet let zpátky. Nebylo a pořád není. V dnešních novinových titulcích se naopak opatrně objevují titulky jako Zakleknutí či Gangsterský stát.. Fenomén úbytku tématicky zaměřených filmů nejspíš nevysvětlíme, pokusíme se alespoň vtipně přiblížit jeden neméně strhující přerod. Kultivaci mínění ovlyvňujících proudů a dravé Járovo uchopení klíčových PR dovedností.
Původně zamýšlený kuloárni název Třetí fenomén a nekonformní „Járuv klepto ekonomický pilíř – Z maštale přes kumíuči až na vrchol“ se nakonec ukázal jako poněkud komplikovaný. Pracovní název humoristického projektu je proto stejně jako Jára, punkový. Nic na tom není, kradou všichni a společnost toto téma akceptovala, jako nedílnou šoučást každodenního života. I když je podstata příběhu Járových léta pilovaných dovedností diameterálně jinde, jako nejvýstižnější se ukázal název kleptojara.cz. Geneze vzniku názvu je nastíněna v povídce Papíre. Mistr není pouze jeden, skutečný mesiáš se vrátil 🙂
Pokud hledáte na internetu návod jak zbohatnout, jste zde nejblíž. Stačí popsanou bázi pouze pochopit. Pokud vás blog (i) pobaví, plní rovněž poslání veřejného blaha či charity.
Tento web je věnován anonymní řadě Járových obětí a dává hold tomu jak fyzicky, psychicky nebo finančně zvládli důsledek motivací a dalších procedur.
Pro nezasvěcené je část analogie podrobně popsána v textu Zasvěcení na webu D-Fens (externí odkaz).
Rev 22A4